Montag, 10. Januar 2011

So sieht er also aus der 3DS von Nintendo (mit Trailer)

via

In-box
Nintendo 3DS body
Nintendo 3DS charger stand
AC adapter for Nintendo 3DS
Nintendo 3DS dedicated stylus
SD Memory Card (2 GB)
AR cards (6), reflecting the play outside the camera using the compatible software.
Quick Start Guide
Instruction Manual
Guarantee
Built-in software:
Nintendo 3DS cameras, Nintendo 3DS sound, Mii studio, Mii Plaza chance encounter, AR Games, Kiro book please remember, shooting and face
Battery Life
3-5 hours for 3DS games, but slider position details not known
5-8 hours for DS games
roughly 3 hours to charge

Kommentare:

  1. Och nee, noch ein Neuer?
    Aber die Trailer, die ich auf youtube gefunden habe sind ja nicht sehr aussagekräftig. Na, dann hoffe ich mal, das dieses eine bestimmte Spiel noch für den normalen DS rauskommt, will mir nicht schon wieder nen neuen kaufen...

    AntwortenLöschen
  2. Das is kein neuer DS, das is eine ganz neue Konsole, also theoretisch ;)

    AntwortenLöschen
  3. Everything´s a copy of a copy of a copy of a copy *g*

    AntwortenLöschen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...